-

Thesis title: Metody zvyšování konverzního poměru elektronického obchodu
Author: Kulich, Petr
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Stříteský, Václav
Opponents: Štědroň, Bohumír
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komplexním pohledem na konverzní poměr - ukazatel, jehož využití je nezbytné pro správné vyhodnocování úspěšnosti na intenetu. Teoretická část poskytuje obecné informace o konverzích a konverzním poměru, jejich klasifikaci, způsobech a nástrojích pro jeho měření. Dále také popisuje celou řadu oblastí, jejichž zlepšení často vede k několikanásobnému zvýšení konverzního poměru. Poznatky z této části byly aplikovány na konkrétní situaci společnosti EuroCup Agency s.r.o. a jejího internetového obchodu. Tato společnost se zabývá prodejem sportovních trofejí a upomínkových předmětů. Výstupem bakalářské práce je sada doporučení pro zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu. Tato doporučení vychází z provedené analýzy současného stavu.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 8. 2007
Date of submission: 26. 8. 2007
Date of defense: 7. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6742/podrobnosti

Files for download

    Last update: