Influence of Advertising on Consumer

Thesis title: Vliv reklamy na spotřebitele
Author: Vnoučková, Monika
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Hajdíková, Taťána
Opponents: Trachta, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářská práce "Vliv reklamy na spotřebitele" je získat povědomí o předvolebních prezidentských kampaních. A to z hlediska ovlivňování mínění občanů České republiky během předvolebního období a také z pohledu marketingových odborníků. V práci jsou rozepsané způsoby propagace a komunikační mix. Následně je popsán postup při tvorbě reklamní kampaně.
Keywords: pohled odborníka; ovlivňování mínění; názory občanů; prezidentské volby; volební kampaně
Thesis title: Influence of Advertising on Consumer
Author: Vnoučková, Monika
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Hajdíková, Taťána
Opponents: Trachta, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of bachelor thesis "The influence of advertising on consumers" is to get awareness of the election campaigns. And in terms of influencing public opinion of the Czech Republic during the election period and also in terms of marketing professionals. At work describes methods of promotion and communication mix. Following is describen the procedure for creating an advertising campaign.
Keywords: expert view; influencing opinion; citizens' view ; presidential elections; election campaigns

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 2. 2013
Date of submission: 30. 4. 2014
Date of defense: 4. 6. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/41669/podrobnosti

Files for download

    Last update: