Marketing strategy of Faculty of Mechanical Engineering, CTU in Prague

Thesis title: Marketingová strategie Fakulty strojní ČVUT v Praze
Author: Jirků, Radek
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Švec, David
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii Fakulty strojní ČVUT v Praze. Práce je zaměřena na vyhodnocení vhodných postupů a cílení na zájmovou skupinu s následnou realizací. Realizace by měla spočívat v dlouhodobé práci, jejímž výsledkem budou nové moderní komunikační kanály, které se stanou základním kamenem pro rozvoj Fakulty strojní.
Keywords: Fakulta strojní ČVUT v Praze; Marketing vysoké školy; Marketingová strategie
Thesis title: Marketing strategy of Faculty of Mechanical Engineering, CTU in Prague
Author: Jirků, Radek
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Švec, David
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this thesis is to propose suitable marketing strategy of Faculty of Mechanical Engineering at CTU in Prague. The thesis shall be based on working out of appropriate methods and focusing to the specific segment with realization afterwards. The realization shall be long-term work which shall base a new communication ways to provide sustainable development of the faculty.
Keywords: Marketing strategy; Faculty of Mechanical Engineering at CTU ; Marketing of universities

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 4. 2013
Date of submission: 30. 4. 2014
Date of defense: 20. 6. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/42644/podrobnosti

Files for download

    Last update: