ISIC Marketing strategy in Czech Republic and Canada

Thesis title: Marketingová strategie studentských průkazů ISIC v ČR a Kanadě
Author: Böhm, Tomáš
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá světem průkazů ISIC a jejich fungování ve dvou různých státech. Autor využívá svých zkušeností ze svého působení na českém a kanadském trhu, a proto přináší na problematiku unikátní pohled, podpořený svou zkušeností. V praktické části pak předkládá návrh strategie pro zavedení průkazů ISIC na kanadském trhu. Čtenáři tak předkládá ucelený prohled na strategii dvou odlišných společností, které však vydávají stejný produkt, který je součástí života čtvrt milionu studentů v ČR.
Keywords: Univerzity; ISIC; Marketingová strategie
Thesis title: ISIC Marketing strategy in Czech Republic and Canada
Author: Böhm, Tomáš
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá světem průkazů ISIC a jejich fungování ve dvou různých státech. Autor využívá svých zkušeností ze svého působení na českém a kanadském trhu, a proto přináší na problematiku unikátní pohled, podpořený svou zkušeností. V praktické části pak předkládá návrh strategie pro zavedení průkazů ISIC na kanadském trhu. Čtenáři tak předkládá ucelený prohled na strategii dvou odlišných společností, které však vydávají stejný produkt, který je součástí života čtvrt milionu studentů v ČR. The final thesis is focusing on marketing strategy of ISIC cards in two different countries. Author is using his experience that he gained as Project Manager for ISIC Czech Republic and also ISIC Canada. In the final part it is proposing the strategy for ISIC within high schools in Canada. Therefore the thesis is showing unique view on the strategy of two different companies selling the same product.
Keywords: Universities; ISIC; Marketing Strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 9. 2012
Date of submission: 1. 12. 2013
Date of defense: 12. 6. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/38999/podrobnosti

Files for download

Private annex
Private file
Download
    Last update: