-

Thesis title: Značka jako součást image
Author: Bursová, Jiřina
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Dědek, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
V teoretické části diplomové práce se zabývám základní problematikou značky, jejím řízením a působením v mezinárodním prostředí. A analytické části nejprve představuji společnost Škoda Auto a.s., včetně její historie, aktuálních výsledků a jejího přínosu pro ekonomiku ČR. Poté se přesouvám na zahraniční trh (Malta) a pokouším se definovat pozici značky Škoda v tamním tržním prostředí, sleduji její posilování a podporu ze strany místního dovozce a prodejce a práci uzavírám výzkumem znalosti a vnímání značky.
Keywords: image značky; posilování značky; adaptace; tržní specifika; znalost značky; prvky značky

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 8. 2007
Date of submission: 27. 8. 2007
Date of defense: 18. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6779/podrobnosti

Files for download

    Last update: