-

Thesis title: Marketingová komunikace v neziskových organizacích
Author: Livorová, Hana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Kadeřábková, Jaroslava
Opponents: Jetmar, Marek
Thesis language: Česky
Abstract:
V současné době se stále více zdůrazňuje nutnost používání metod a nástrojů marketingové komunikace v organizacích neziskového sektoru. Díky kvalitní komunikaci s širokou veřejností mohou neziskové organizace rychleji a efektivněji dosáhnou cíle, za kterým byly založeny. Cílem práce je seznámení s problematikou neziskového sektoru v české společnosti, vymezení neziskových organizací, se zaměřením na soukromé neziskové organizace, jejich klasifikace, analýza funkcí neziskového sektoru v české ekonomice a charakteristika marketingu a marketingových nástrojů používaných neziskovými organizacemi. Součástí práce je také praktická analýza marketingové komunikace v konkrétní české nadaci a dále pak návrh komunikačního plánu pro české občanské sdružení.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Hospodářská politika a správa/Regionalistika a veřejná správa
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Economics
Department: Department of Regional Studies

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 8. 2007
Date of submission: 27. 8. 2007
Date of defense: 20. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6782/podrobnosti

Files for download

    Last update: