-

Thesis title: Analýza prodejů Škoda Auto ve střední Evropě a rozvoj prodejní sítě
Author: Martínková, Pavla
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Kalínská, Emílie
Opponents: Kambová, Anna
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou prodeje vozů značky Škoda v regionu střední Evropy a s tím souvisejícím rozvojem prodejní/ servisní sítě s přihlédnutím ke změnám vyvolaným vstupem nových členských zemí do Evropské unie. Charakterizuje funkční rozdělení prodejní sítě a vymezuje faktory ovlivňující její rozvoj. Dále se věnuje charakteristice středoevropských trhů (Česká republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko, Slovinsko), prodejům realizovaným na těchto trzích a otázkám s tím souvisejícím, jako je finanční stránka obchodů a změna filosofie přístupu k finálním zákazníkům.
Keywords: filosofie Human Touch; faktoring; bloková výjimka; prodejní/servisní síť; analýza prodeje vozů; region střední Evropy; Škoda Auto

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 8. 2006
Date of submission: 19. 8. 2006
Date of defense: 12. 9. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3417/podrobnosti

Files for download

    Last update: