-

Thesis title: Implementace nové prodejní strategie mezinárodní společnosti GlaxoSmithKline v České republice
Author: Bartošová, Jitka
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Brychta, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce hodnotí průběh implementace nové prodejní strategie originální farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline v České republice v průběhu prvních šesti měsíců od jejího zavedení. Uvádí skutečnosti, které se povedly, i které mohly být zvládnuty lépe, pro následnou generalizaci, která slouží jako návod, na co by se měly společnosti, působící i mimo oblast farmaceutického průmyslu, soustředit ve chvíli, kdy chtějí úspěšně řídit jakoukoliv změnu a uvést ji do praxe.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 31. 8. 2007
Date of submission: 31. 8. 2007
Date of defense: 13. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6830/podrobnosti

Files for download

    Last update: