-

Thesis title: Zobrazování a vnímání mužů a žen v marketingové komunikaci
Author: Sabová, Tereza
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Moravická, Klára
Thesis language: Česky
Abstract:
Zmapování současné prezentace mužů a žen v reklamě zacílené podle pohlaví na základě výsledků metody kvantitativní obsahové analýzy inzerce v lifestylových magazínech Cosmopolitan a Maxim. Zachycení trendu používání erotiky, výskytu sexismu a vytváření umělého ideálu krásy ve zkoumaných inzerátech.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 31. 8. 2007
Date of submission: 31. 8. 2007
Date of defense: 12. 9. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6831/podrobnosti

Files for download

    Last update: