Business plan and marketing strategy propositon for Watersports Complex Praha

Thesis title: Návrh business plánu a marketingové strategie pro WatersportsComplex Praha
Author: Lazar, Michal
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Kucka, Miroslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práca je spracovaná za účelom vytvorenia podkladov pre podnikateľský plán v oblasti marketingovej stratégie športovo-rekreačného areálu. Teoretická časť sa zaoberá marketingom, strategickým riadením podniku a strategickým marketingom, kde popisuje proces vytvárania marketingovej stratégie. V praktickej časti je popísaná koncepcia podnikania a vytvorená marketingová stratégia spolu s odhadom nákladov. Táto časť vychádza z dôkladnej analýzy trhu a zákazníkov.
Keywords: analýza trhu; podnikateľský plán; marketingová stratégia; strategický marketing
Thesis title: Návrh business plánu a marketingové strategie pro WatersportsComplex Praha
Author: Lazar, Michal
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Kucka, Miroslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práce je zpracovaná za účelem vytvoření podkladů pro podnikatelský plán v oblasti marketingové strategie sportovo-rekreačního areálu. Teoretická část se zabývá marketingem, strategickým řízením podniku a strategickým marketingem, kde popisuje proces vytváření marketingové strategie. V praktické části je popsaná koncepce podnikání a vytvořená marketingová strategie s odhadem nákladů. Tato část vychází z důkladné analýzy trhu a zákazníků.
Keywords: podnikatelský plán; analýza trhu; marketingová strategie; strategický marketing
Thesis title: Business plan and marketing strategy propositon for Watersports Complex Praha
Author: Lazar, Michal
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Kucka, Miroslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Master thesis is created in order to provide materials for business plan and marketing strategy of sports--recreational complex. Theoretical part deals with the notions marketing, strategic management and marketing management. Last part is focused on process of marketing strategy development. In practical part are developed business conception and marketing strategy with costs estimation. This part is based on market and customer analysis.
Keywords: strategic marketing; marketing strategy; market analysis ; business plan

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 3. 2013
Date of submission: 1. 5. 2014
Date of defense: 17. 6. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/42395/podrobnosti

Files for download

    Last update: