Marketing strategy of the selected company

Thesis title: Marketingová strategie vybrané firmy
Author: Pánková, Lucie
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Náš grunt, s.r.o., provozovatele konceptu farmářských potravin Náš grunt. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti a navrhnout její možná zlepšení. Teoretická část se zaměřuje na marketing, marketingový proces, strategický marketing, marketingový mix a SWOT analýzu. Praktická část se zabývá situační analýzou a marketingovou strategií společností Náš grunt, s.r.o., dále obsahuje návrhy na zlepšení produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie.
Keywords: společnost Náš grunt, s.r.o.; marketingový mix; koncept Náš grunt; marketingová strategie; SWOT analýza
Thesis title: Marketing strategy of the selected company
Author: Pánková, Lucie
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company Náš grunt, s.r.o., the operator of the farm food concept Náš grunt. The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of the company and to suggest possible improvements. The theoretical part of the thesis is focused on the marketing, the marketing process, the marketing strategy, the marketing mix and SWOT analysis. The practical part is based on the situation analysis and the marketing strategy of the company Náš grunt, s.r.o. As a result, it contains suggestions for improvements of product, price, distribution and communication strategy.
Keywords: concept Náš grunt; marketing strategy; company Náš grunt, s.r.o.; marketing mix; SWOT analysis

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 6. 2013
Date of submission: 2. 5. 2014
Date of defense: 25. 6. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/43433/podrobnosti

Files for download

    Last update: