-

Thesis title: Regulace reklamy na vybraných trzích
Author: Přibylová, Jana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Winter, Filip
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce pojednává o systémech regulace reklamy v Evropské unii a na vybraných trzích, jimiž jsou Česká republika a Německo. Okrajově se zabývá právní regulací a podrobněji zkoumá etickou samoregulaci. Na základě vybraných kritérií je provedena analýza stížností doručených samoregulačním organizacím v České republice a v Německu a následně jsou výsledky z obou zemí porovnány. Součástí jsou rovněž příklady, kdy došlo k provinění proti etickým pravidlům samoregulace.
Keywords: Kodex reklamy; Deutscher Werberat; Rada pro reklamu; Mezinárodní obchodní komora; EASA; etická samoregulace; právní regulace; regulace reklamy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 11. 2007
Date of submission: 8. 11. 2007
Date of defense: 28. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/6963/podrobnosti

Files for download

    Last update: