Analysis of the Brand Value of Student Agency Company

Thesis title: Analýza hodnoty značky společnosti Student Agency
Author: Čalkovská, Eva
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Hajdíková, Taťána
Opponents: Komárková, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analyzováním hodnoty značky vybrané společnosti pomocí modelu customer-based brand equity. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů a metod měření hodnoty značky. Praktická část práce je následně věnována analýze jednotlivých determinantů a jejich vlivu na celkovou hodnotu značky.
Keywords: David Aaker; hodnota značky; značka
Thesis title: Analysis of the Brand Value of Student Agency Company
Author: Čalkovská, Eva
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Hajdíková, Taťána
Opponents: Komárková, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis focuses on analysing brand value of the selected company using the model of customer-based brand equity. Theoretical part focuses on explaining the terms and methods of measuring brand value. The subsequent pratical part is dedicated to analysis of individual determinants and their impact on the overall brand value.
Keywords: David Aaker; brand equity; brand

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 12. 2012
Date of submission: 30. 6. 2014
Date of defense: 10. 9. 2014
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/40565/podrobnosti

Files for download

    Last update: