Marketing strategies of Austrian investment companies in the Czech market

Thesis title: Marketingové strategie rakouských investičních společností na českém trhu
Author: Kičmerová, Kateřina
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Malý, Josef
Opponents: Bílková, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce zkoumá působení zahraničních investičních společností na českém trhu. Hodnotí nejen proces vstupu rakouských investičních společností na český trh, ale i množství alokovaných zdrojů, konkurenční výhody a formy vstupu na trh. Dále je v práci analyzována současná situace na trhu podílových fondů, marketingová strategie rakouských investičních společností a jejich marketingový mix. Důraz je kladen především na hodnocení základního produktu, možnosti jeho adaptace, distribuční cesty a jejich řízení a specifické vlastnosti služeb. Práce shrnuje možnost vzniku strategických oken v oblasti kolektivního investování v ČR a schopnost rakouských investičních společností tento potenciál využít.
Keywords: vstup na zahraniční trh; internacionalizace; marketing služeb; marketingová strategie; podílový fond; investiční společnost
Thesis title: Marketing strategies of Austrian investment companies in the Czech market
Author: Kičmerová, Kateřina
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Malý, Josef
Opponents: Bílková, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 21. 8. 2006
Date of submission: 21. 8. 2006
Date of defense: 12. 9. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3437/podrobnosti

Files for download

    Last update: