-

Thesis title: Mezinárodní strategie plzeňských pivovarů
Author: Švábková, Eva
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Machková, Hana
Opponents: Karlíček, Miroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce analyzuje mezinárodní strategii značky Pilsner Urquell. Práce sleduje pozici této značky jak na světovém trhu, tak v portfoliu pivních značek SABMiller. V obsahu práce nechybí charakteristika cílového zákazníka či positioningu značky, podrobně je popsána cenová, výrobková i komunikační politika. Marketingová strategie je aplikována na konkrétní trhy. Na závěr práce je provedeno vyhodnocení marketingového výzkumu povědomí o značce Pilsner Urquell v oblasti severní Itálie.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 11. 2007
Date of submission: 26. 11. 2007
Date of defense: 4. 2. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7019/podrobnosti

Files for download

    Last update: