-

Thesis title: Strategie značky Lancôme se zaměřením na český trh
Author: Šebestová, Lucie
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Myslík, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce sleduje situaci na trhu luxusních kosmetických butiků v České republice a zaměřuje se na analýzu a srovnání situace Butiku Lancôme a poboček dvou hlavních konkurentů značky. Dále se práce zabývá charakterem českého trhu s luxusní kosmetikou a pokouší se odhalit jeho potenciál implikující příležitosti pro značku Lancôme. Klíčová slova: strategie, identita značky, positioning, PEST analýza, SWOT analýza, analýza českého trhu s luxusní kosmetikou, marketingový mix
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 11. 2007
Date of submission: 27. 11. 2007
Date of defense: 28. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7027/podrobnosti

Files for download

    Last update: