-

Thesis title: Systémy kontextové reklamy (se zaměřením na ČR)
Author: Ludvík, Radim
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Sedláček, Jiří
Opponents: Hložek, Štěpán
Thesis language: Česky
Abstract:
Historie a současný stav internetové reklamy jako celku ve světě a v České republice. Definice, historie a popis současného stavu kontextové reklamy. Popis, srovnání a analýza českých systémů kontextové reklamy na internetu. Podrobněji jsou rozebírány systémy Google AdWords, Sklik, ETARGET, Adfox a BillBoard Media. Praktická ukázka plánování a spuštění kontextové reklamní kampaně.
Keywords: adwords; reklama na internetu; kontextová reklama; PPC; reklama

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 11. 2007
Date of submission: 1. 2. 2008
Date of defense: 28. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7034/podrobnosti

Files for download

    Last update: