Analysis of the marketing strategy of the Division of luxury products of the company L´Oréal in CZ

Thesis title: Analýza marketingové strategie Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR
Author: Broncová, Daniela
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Machková, Hana
Opponents: Karlíček, Miroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR. Na tomto příkladu uvádím specifika trhu luxusní kosmetiky a odlišnosti marketingu v této oblasti. Diplomová práce obsahuje a popisuje vývoj trhu s luxusní kosmetikou, současné trendy a faktory, které trh ovlivňují. Dále prezentuje nejvýznamnější společnosti, věnuje se historii a prezentaci společnosti L´Oréal, představuje i jejího největšího konkurenta, společnosti LVMH. Dále analyzuje marketingovou strategii všech značky obsažené v portfoliu Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal.
Keywords: kosmetika; luxusní; strategie; marketingová; L´Oréal
Thesis title: Analysis of the marketing strategy of the Division of luxury products of the company L´Oréal in CZ
Author: Broncová, Daniela
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Machková, Hana
Opponents: Karlíček, Miroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 11. 2007
Date of submission: 28. 11. 2007
Date of defense: 4. 2. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7044/podrobnosti

Files for download

    Last update: