-

Thesis title: CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE
Author: Šopík, Josef
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Šikoš, Štěpán
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá corporate identity a strategií integrace značek v automobilovém průmyslu. Integrace je totiž spjata s image značky a změna corporate identity je tedy nezbytností. General Motors v současné době sjednocuje procesy a identitu značek distribuovaných v Evropě. Práce shrnuje dosavadní pokrok General Motors v této iniciativě a navrhuje možné změny procesů nového projektu corporate identity značek Opel, Chevrolet a Saab.
Keywords: Motors; General; Integrace; Identity; Corporate

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 11. 2007
Date of submission: 29. 11. 2007
Date of defense: 28. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7075/podrobnosti

Files for download

    Last update: