Marketing Communications of the Kalich theater for its musical Mowgli

Thesis title: Marketingová komunikace divadla Kalich k muzikálu Mauglí
Author: Michalovský, Jakub
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Myjavcová, Renáta
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci divadla Kalich s využitím sociálních sítí a Facebook aplikací použitých pro zlepšení marketingové komunikace. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu, marketingového mixu, marketingová komunikace a marketingová komunikace na Facebooku. Praktická část již konkrétně pojednává o marketingové komunikaci divadla v praxi. Cílem práce je přiblížit možnost nového způsobu tvorby komunikace k novému muzikálu Mauglí prostřednictvím sociálních sítí skrze nejrůznější aplikace a s nimi spjatou placenou propagaci.
Keywords: Divadlo Kalich; Mauglí; Marketingová komunikace; Marketing
Thesis title: Marketing Communications of the Kalich theater for its musical Mowgli
Author: Michalovský, Jakub
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Myjavcová, Renáta
Thesis language: Česky
Abstract:
The Bachelor thesis deals with marketing communications of the Kalich theatre using social networks and Facebook applications used in order to improve marketing communications. The theoretical part defines the concepts of marketing, marketing mix, marketing communication and marketing communication on Facebook. The practical part specifically discusses the theatre's marketing communications in practice. The aim o the thesis is to bring the possibility of a new way of making communication for the new musical Mowgli through social networks by using a variety of applications together with paid advertising.
Keywords: Marketing communications; Marketing; Mowgli; Kalich theatre

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 5. 2014
Date of submission: 30. 11. 2014
Date of defense: 21. 1. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/47551/podrobnosti

Files for download

    Last update: