Cílem diplomové práce je najít a zanalyzovat faktory, které ovlivňují návštěvnost domácích fotbalových zápasů SK Dynamo České Budějovice. Důraz je kladen právě na práci s fanoušky. Teoretická část se vztahuje k řešenému tématu, kdy se zabývá determinanty poptávky po sportu, teorií sportovního produktu i samotného fanouška. V praktické části je blíže představen klub SK Dynamo České Budějovice, zpracován rozbor jednotlivých faktorů ovlivňující poptávku po zápasech klubu a určení jejich významnosti... show full abstractCílem diplomové práce je najít a zanalyzovat faktory, které ovlivňují návštěvnost domácích fotbalových zápasů SK Dynamo České Budějovice. Důraz je kladen právě na práci s fanoušky. Teoretická část se vztahuje k řešenému tématu, kdy se zabývá determinanty poptávky po sportu, teorií sportovního produktu i samotného fanouška. V praktické části je blíže představen klub SK Dynamo České Budějovice, zpracován rozbor jednotlivých faktorů ovlivňující poptávku po zápasech klubu a určení jejich významnosti. Následuje kapitola o práci s fanouškem, kde jsou nejprve charakterizovány prvky sportovního produktu a následně marketingové prvky klubu. Kapitoly praktické části jsou podpořeny výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno mezi fanoušky SK Dynamo České Budějovice. Diskuse a závěr shrnují analyzované výsledky, hodnotí práci s fanoušky a v neposlední řadě jsou zde popsány možné kroky pro zlepšení návštěvnosti a práce s fanoušky klubu. |