Problems of globally created communication campaigns and their usage on local markets

Thesis title: Problematika globalizace komerčních komunikací na národních trzích
Author: Šik, Stanislav
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Dúbravská, Pavla
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá problematikou globálně vyvářených komunikačních kampaní a jejich následnou adaptaci na lokální trhy. Toto téma zkoumá z hlediska kulturních odlišností, jazykových bariér a geografických podmínek. Nabízí strategický postup tvorby kampaní, které budou používány na více trzích a také postup jejich adaptace. Problém nachází v nemožnosti dát jasnou odpověď na to, zda kampaně obecně vzato přizpůsobovat lokálním podmínkám, či nikoliv. Konstatuje, že rozhodnutí je potřebné učinit na podnikové úrovni, ve vztahu k marketingové a komunikační strategii.
Keywords: marketing; globalizace; kultura; komerční komunikace; reklama
Thesis title: Problems of globally created communication campaigns and their usage on local markets
Author: Šik, Stanislav
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Dúbravská, Pavla
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 12. 2007
Date of submission: 1. 12. 2007
Date of defense: 30. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7104/podrobnosti

Files for download

    Last update: