-

Thesis title: Vliv vzdělávání zaměstnanců na jejich kvalifikaci ve firmě Medin, a.s
Author: Harvánková, Hana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Černá, Jitka
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce je zaměřena na zkoumání problamatiky vzdělávání ve firmě Medin, a.s. Teoretická část je věnována teorii marketingového výzkumu, jeho členění, metodám a fázím. Aplikační část dokumentuje realizaci marketingového výzkumu.
Keywords: fáze marketingového výzkumu; metody výzkumu; marketingový výzkum

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 12. 2007
Date of submission: 5. 12. 2007
Date of defense: 23. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7119/podrobnosti

Files for download

    Last update: