Trade marketing

Thesis title: Trade marketing
Author: Khodl, Vojtěch
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je vymezit pojem "trade marketing" a zhodnotit jeho úlohu v rámci obchodní společnosti Coca-Cola HBC. S použitím interních zdrojů i odborných publikací bude popsáno fungování trade marketingu jak z teoretického, tak praktického hlediska. Stejně tak bude představena společnost Coca-Cola HBC a její postavení na trhu nealkoholických nápojů v České republice.
Keywords: trade marketing; Coca-Cola HBC; sycené nealkoholické nápoje
Thesis title: Trade marketing
Author: Khodl, Vojtěch
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
The main objective of this thesis is to define the term "trade marketing" and evaluate its role within the Coca-Cola Hellenic Bottling Company. With the use of internal resources and relevant literature, I will describe the use of trade marketing from both theoretical and practical point of view. I will also introduce the Coca-Cola HBC and its position on the carbonated soft drinks market in the Czech republic.
Keywords: trade marketing; carbonated soft drinks; Coca-Cola HBC

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 2. 2013
Date of submission: 1. 12. 2013
Date of defense: 6. 2. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/41842/podrobnosti

Files for download

    Last update: