-

Thesis title: Corporate design fakult VŠE
Author: Hasić, Benjamin
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Horný, Stanislav
Opponents: Vilím, Tomáš; Mgr. Tomáš Vilím,
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je analýza a návrh zlepšení vizuálního stylu fakult Vysoké školy ekonomické v Praze. Vizuální styl fakult VŠE vychází ze základního kamene, kterým je nové logo vysoké školy. Je důleţité zmínit, že nové logo Vysoké školy ekonomické v Praze a jeho aplikace, jsou popsány v přidružené diplomové práci, která s touto tvoří nedělitelný celek. Pouze s přihlédnutím k oběma pracím, je možné získat celý obraz o zvažované změně corporate identity VŠE a jejich fakult. Odvozeným cílem je vypracování corporate design manuálu. Byly uvaţovány nároky, které jsou v současné době kladeny na komunikaci firem, především pak na tu vizuální. Tyto nároky jsou popsány v teoretické části, ve které je také definováno postavení corporate designu v rámci obecného komunikačního mixu. V praktické části práce je vypracován corporate design manuál, který obsahuje aplikace nového vizuálního stylu. Ke změně vizuálního stylu fakult VŠE bylo přistupováno jako ke změně vizuálního stylu komerční organizace. Tato diplomová práce obsahuje řadu rozšíření, která v současném grafickém manuálu fakult VŠE chybí. Zahrnuje například tvorbu jednotného orientačního systému nebo doporučení pro webové stránky.
Keywords: orientační systém; logo; vizuální styl; firemní identita; grafický manuál

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informační management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Systems Analysis

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 12. 2007
Date of submission: 1. 1. 2008
Date of defense: 24. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7138/podrobnosti

Files for download

    Last update: