Analysis of a Marketing Communication in MF and MOM

Thesis title: Analýza marketingové komunikace v MF a MOM
Author: Korecká, Martina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Hajdíková, Taťána
Opponents: Novák, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit nástroje marketingové komunikace, používané v Muzeu fotografií a moderních obrazových médií v Jindřichově Hradci, jimiž je oslovována veřejnost. Na základě zjištěných údajů jsou doporučena možná řešení pro zlepšení komunikačního mixu konkrétní organizace. Práce dále navrhuje možnost využití festivalu fotografií ke zviditelnění subjektu.
Keywords: nezisková organizace; propagace; sdělovací prostředky; marketingová komunikace
Thesis title: Analysis of a Marketing Communication in MF and MOM
Author: Korecká, Martina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Hajdíková, Taťána
Opponents: Novák, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyse and evaluate marketing communication tools, used by the Museum of Photography and Modern Visual Media in Jindřichův Hradec, which the public is addressed by. On the basis of the findings there are recommended possible solutions for the improvement of the communication mix of the certain organization. The thesis suggests another possibility of the use of the Photography festival to make the subject visible.
Keywords: marketing communication; news media; non-profit organization; promotion

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 4. 2014
Date of submission: 30. 4. 2015
Date of defense: 8. 6. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/47498/podrobnosti

Files for download

    Last update: