Markting strategy of Camp Leaders s.r.o

Thesis title: Marketingová strategie společnosti Camp Leaders s.r.o
Author: Švubová, Tereza
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Chylíková, Hana
Opponents: Richtr, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Camp Leaders s.r.o., působící v České republice. Hlavním cílem práce je provedení marketingové analýzy celkového marketingového prostředí. V první kapitole jsou rozebrány klíčové teoretické pojmy. Druhá kapitola seznamuje se společností Camp Leaders, patřící pod globální firmu Smaller Earth. V druhé kapitole je dále rozebrán marketingový mix této společnosti a jsou představeni hlavní konkurenti v oblasti poskytování Work&Travel programů. Stěžejní částí práce je závěrečná kapitola, která interpretuje výsledky dvou dotazníkových šetření a SWOT analýzy, dochází k závěrům ohledně zájmu vysokoškolských studentů o programy Work&Travel v České republice a spokojenosti zákazníků se společností Camp Leaders.
Keywords: Work&Travel; Camp Leaders; marketingový mix; SWOT analýza
Thesis title: Markting strategy of Camp Leaders s.r.o
Author: Švubová, Tereza
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Chylíková, Hana
Opponents: Richtr, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company Camp Leaders s.r.o. in the Czech Republic. The main objective of the work is to analyse the marketing strategy. The first chapter explains some key concepts of marketing. The second chapter is dedicated to the introduction of the company Camp Leaders, part of the Smaller Earth. Then the second chapter analyses the marketing mix of this company and the main competitors of providing Work&Travel programmes are introduced. The mainstay of thesis is final chapter that interprets the results of two surveys and SWOT analysis, coming to the conclusions about interest of university students in Work&Travel programmes in the Czech Republic and satisfaction of customers with the company Camp Leaders.
Keywords: SWOT analysis; Work&Travel; Camp Leaders; marketing mix

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 6. 2014
Date of submission: 30. 4. 2015
Date of defense: 19. 5. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/48191/podrobnosti

Files for download

    Last update: