Search Engine Marketing

Thesis title: Marketing ve vyhledávačích
Author: Korbel, Vladimír
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Střížová, Vlasta
Opponents: Pecl, Roman; Ing. Roman Pecl,
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je přinést ucelený pohled na problematiku marketingu ve vyhledávačích v kontextu internetového marketingu a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá třemi základními tématy. Optimalizace pro vyhledávače, internetová reklama a služby Google na podporu internetového marketingu. Praktická část je analýza přístupnosti, SEO analýza a marketingová analýza webových stránek jazykové školy Tandem. Cílem praktické části je analyzovat současný stav a navrhnout řešení, jak přivést více návštěvníků na web jazykové školy Tandem jak z placených, tak neplacených kanálů. Přínosem práce je kritické zhodnocení současného stavu webové prezentace jazykové školy Tandem a návrh ke zlepšení, aplikace teoretických poznatků z první části práce na praktickou situaci webu jazykové školy Tandem.
Keywords: e-komerce; SEO; marketing; reklama; vyhledávače
Thesis title: Search Engine Marketing
Author: Korbel, Vladimír
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Střížová, Vlasta
Opponents: Pecl, Roman; Ing. Roman Pecl,
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informatika
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Systems Analysis

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 12. 2007
Date of submission: 1. 1. 2008
Date of defense: 10. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7161/podrobnosti

Files for download

    Last update: