Hlavním předmětem práce je návrh metodiky budování autoritativního obsahového webu. V první části práce je analyzován současný stav metodik pro vývoj webových aplikací a softwaru obecně. Dále je analyzována metodika Lean Startup pro tvorbu byznys plánu. V dalších kapitolách je navržena vlastní metodika, která pokrývá všechny kroky tvorby webu. Od samotného nápadu, přechází k tvorbě byznys modelu, vymezení téma webu, určení cílové skupiny, způsobů monetizace, konkurence a konkurenčních výhod. Pok... show full abstractHlavním předmětem práce je návrh metodiky budování autoritativního obsahového webu. V první části práce je analyzován současný stav metodik pro vývoj webových aplikací a softwaru obecně. Dále je analyzována metodika Lean Startup pro tvorbu byznys plánu. V dalších kapitolách je navržena vlastní metodika, která pokrývá všechny kroky tvorby webu. Od samotného nápadu, přechází k tvorbě byznys modelu, vymezení téma webu, určení cílové skupiny, způsobů monetizace, konkurence a konkurenčních výhod. Pokračuje návrhem informační architektury pomocí klasifikační analýzy klíčových slov a multidimenzionálního pohledu na data, kterými jsou vyhledávací dotazy lidí. Pro samotný vývoj webu nabízí analýzu jazyků a nástrojů. Při následném provozu webu online zkoumá možnosti monetizace návštěvnosti. V praktické části je metodika verifikována pomocí definovaných metrik na příkladu návrhu mezinárodního webu v anglickém jazyce na téma recepty na vaření. Výstupem práce je navržená metodika pro autoritativní obsahový web a návrh webu unirecipes.com. |