Analysis of marketing communication Mattoni in conjunction with RunCzech

Thesis title: Analýza marketingovej komunikácie značky Mattoni v spojení s Run Czech
Author: Kočan, Anton
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Miláček, Marek
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Táto diplomová práca spracováva a navrhuje marketingové komunikačné aktivity projektu Mattoni FreeRun. Jednotlivé aktivity, ktoré sa v projekte použijú sú taktiež doplnené o návrhy a zlepšenia, ktorými sa vedenie môže pri komunikácii myšlienky projektu inšpirovať. Hlavnou myšlienkou projektu Mattoni FreeRun je aktivovať bežcov spoločne so značkou, kde cieľom je spojiť beh a vodu značky Mattoni v jedno neoddeliteľné spoločenstvo, ktoré bude vnímané medzi bežcami a bude v ich mysli dlhodobo pretrvávať. Projekt Mattoni FreeRun sa bude snažiť poukázať prostredníctvom vybraných aktivít na vzájomnú, až priam neoddeliteľnú spojitosť medzi behom a vodou v každodennom aktívnom, ale i bežnom živote ľudí. Hlavnou podstatou projektu Mattoni FreeRun je po dobu svojej existencie v spolupráci s partnermi (RunCzech, Addidas) a vybranými ľuďmi, takzvanými "ambasádormi", vytvoriť bežeckú komunitu, ktorá bude šíriť danú myšlienku medzi seba a širokú verejnosť.
Keywords: Značka Mattoni; RunCzech; Projekt Mattoni FreeRun; Beh
Thesis title: Analýza marketingové komunikace značky Mattoni ve spojení s RunCzech
Author: Kočan, Anton
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Miláček, Marek
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Tato diplomová práce zpracovává a navrhuje marketingové komunikační aktivity projektu Mattoni Freerun. Jednotlivé aktivity, které jsou v projektu použity jsou taktéž doplněné o návrhy a zlepšení, kterými se vedení může při komunikaci myšlenky projektu inspirovat. Hlavní myšlenkou projektu Mattoni Freerun je aktivovat běžce společně se značkou, kde cílem je spojit běh a vodu značky Mattoni v jedno neoddělitelné společenství, které bude vnímáno mezi běžci a bude v jejich mysli dlouhodobě přetrvávat. Projekt Mattoni Freerun se bude snažit poukázat prostřednictvím vybraných aktivit na vzájemnou až přímo nedílnou spojitost mezi během a vodou v každodenním aktivním, ale i běžném životě lidí. Hlavní podstatou projektu Mattoni Freerun je po dobu své existence ve spolupráci s partnery (RunCzech, Addidas) a vybranými lidmi, takzvanými "ambasadory", vytvořit běžeckou komunitu, která bude šířit danou myšlenku mezi sebe a širokou veřejnost.
Keywords: Značka Mattoni; Běh; RunCzech; Projekt Mattoni Freerun
Thesis title: Analysis of marketing communication Mattoni in conjunction with RunCzech
Author: Kočan, Anton
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Miláček, Marek
Thesis language: Slovensky
Abstract:
This thesis elaborates and suggests marketing communication activities of the project Mattoni FreeRun. The activities to be used in the project are also accompanied by suggestions and improvements, which may inspire the project management to communicate ideas. The main idea of the project is to activate Mattoni FreeRun runners together with the brand, which aims to combine running and water Mattoni in one indivisible community, which will be perceived among runners and will long continue in their minds. Project Mattoni FreeRun will try to point out through selected activities mutual and almost integral connection between running and water in daily active, but also ordinary people's lives. The main thrust of the project Mattoni FreeRun is for its existence with its partners (RunCzech, Addidas) and some people, the so-called "ambassadors" to create a running community that will spread the idea between themselves and the general public.
Keywords: Brand Mattoni; Run; Project Mattoni FreeRun; RunCzech

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 11. 2014
Date of submission: 14. 5. 2015
Date of defense: 28. 5. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/50412/podrobnosti

Files for download

    Last update: