Communication strategies of the Family brewery BERNARD a.s

Thesis title: Komunikačné stratégie Rodinného pivovaru BERNARD a.s
Author: Barjaková, Martina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Balnohová, Jana
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Táto práca sa zaoberá problematikou komunikačných stratégií v Rodinnom pivovare BERNARD a.s. Zameriava sa na komunikáciu pivovaru v Českej republike, aj v zahraničí. Prvá kapitola bude slúžiť ako teoretický základ pre ďalšie časti práce. Bude v nej opísané pivo, jeho druhy a charakteristiky, český pivný trh a pozícia daného pivovaru na ňom. Druhá kapitola opíše nástroje, ktoré pivovar používa na komunikáciu so svojimi zákazníkmi. V poslednej kapitole budú tieto nástroje zhodnotené a budú navrhnuté nové možnosti komunikácie pre pivovar. Práca by do budúcna mohla slúžiť ako inšpirácia pre pivovar, prípadne iné podniky, ako by svoju komunikáciu mohli zlepšiť a rýchlejšie tak mohli dosiahnuť svoje firemné strategické ciele.
Keywords: komunikačné nástroje; stratégie komunikácie; marketingové komunikácie
Thesis title: Komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s
Author: Barjaková, Martina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Balnohová, Jana
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Tato práce se zaobírá problematikou komunikačních strategií v Rodinném pivovaru BERNARD a.s. Je zaměřena na komunikaci pivovaru v České republice a také v zahraničí. První kapitola bude sloužit jako teoretický základ pro následující části práce. Budou v ní popsány druhy piva a jejich charakteristiky, český pivní trh a pozice daného pivovaru na něm. Druhá kapitola popíše nástroje, které pivovar využívá pro komunikaci se svými zákazníky. V poslední kapitole budou tyto nástroje zhodnoceny a budou navrženy nové možnosti komunikace pro pivovar. Práce by mohla v budoucnu sloužit jako inspirace pro pivovar, popřípadě jiné podniky, jak by mohly zlepšit svou komunikaci a rychleji tak dosáhnout svých firemních strategických cílů.
Keywords: Strategie komunikace; Komunikační nástroje; Marketingové komunikace
Thesis title: Communication strategies of the Family brewery BERNARD a.s
Author: Barjaková, Martina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Balnohová, Jana
Thesis language: Slovensky
Abstract:
This thesis is about communication strategies of the Family brewery BERNARD a.s. It is focused on the communication of the brewery with its clients in the Czech Republic and also abroad. The first chapter serves as a theoretical basis for the next parts. It describes beer, its characteristics and types, the Czech beer market and the position of the aforementioned brewery on the market. The second chapter is dedicated to a description of major communication tools used by the brewery. The last part analyses these tools and proposes some new communication models for the company. This thesis could inspire the brewery and eventually some other companies to improve their communication strategies in order to reach their targets within a shorter period of time.
Keywords: marketing communications; communication strategies; tools of communication

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 5. 2014
Date of submission: 15. 5. 2015
Date of defense: 3. 6. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/48075/podrobnosti

Files for download

    Last update: