-

Thesis title: MĚŘENÍ EFEKTIVNOSTI PRÁCE V ORGANIZACI POSKYTUJÍCÍ IT SLUŽBY
Author: Seredycz, Petr
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Doucek, Petr
Opponents: Albrecht, Roman; Ing. Roman Albrecht,
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této diplomové práce je představit metodu Support Point Analysis (SPA) vytvořenou firmou DHL v roce 2007. SPA je analytický nástroj jehož jádrem jsou metriky Service Desku a vzorec SPA. Tento nástroj umožňuje optimalizovat podporu IT služeb napříč celou organizací a je schopný poskytnout údaje o produktivitě a vytíženosti pracovníků podpory IT služeb. Přináší nový pohled na řízení oddělení podpory IT služeb a má potenciál stát se standardem měření efektivity práce.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informační management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Systems Analysis

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 9. 2007
Date of submission: 1. 9. 2007
Date of defense: 17. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7191/podrobnosti

Files for download

    Last update: