-

Thesis title: Postoje české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti
Author: Švimberská, Gabriela
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Černá, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá reklamou, její definicí, výhodami a nevýhodami. Rovněž se věnuje prvku, který se v reklamě používá, a to dporučovatelům. Podrobněji je rozbrána problematika celebrit v reklamě. Zejména se zabývám jejich výběrěm a rizikům, která jsou s nimi spojena. Parktická část se věnuje vlastnímu výzkumu názorů české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují celebrity.
Keywords: využití celebrity v reklamě; doporučovatelé; reklama

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 12. 2007
Date of submission: 10. 12. 2007
Date of defense: 6. 2. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7195/podrobnosti

Files for download

    Last update: