-

Thesis title: Marketing města Jihlavy
Author: Losenický, Aleš
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Boučková, Jana
Opponents: Kottová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o využití marketingu v oblasti řízení rozvoje města. Práce se věnuje především třem hlavním cílovým skupinám města (obyvatelům, podnikatelům a turistům). Teoretická část popisuje vývoj městského marketingu, srovnání komerčního a městského marketingu, tvorbu strategie a marketingový mix města. Obsah aplikační části tvoří nejprve charakteristika města Jihlavy, dále situační analýza a tvorba strategie města. Hlavní částí práce je zpracování marketingového mixu města Jihlavy. V závěru práce je zhodnocen přístup města Jihlavy k marketingu a jsou také navržena zlepšení současného stavu.
Keywords: 8P; rozvoj města; Jihlava; marketingový mix; marketing města; městský marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 11. 12. 2007
Date of submission: 11. 12. 2007
Date of defense: 30. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7205/podrobnosti

Files for download

    Last update: