Marketing strategy of SLUSNY

Thesis title: Marketingová strategie obchodu SLUSNY
Author: Kroutil, Václav
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Jozíf, Richard
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie obchodu Slusny.net. Autor, který se aktivně podílí na chodu společnosti, vychází ze situační analýzy makroprostředí i mikroprostředí podniku za použití v praxi používaných marketingových analýz. Z těchto dat obohacených o dotazníkové šetření marketingového výzkumu rozhoduje autor o vhodné marketingové strategii obchodu. Cílem práce je sestavit marketingovou strategii, logicky vycházející ze získaných dat, která je založena na konkurenční výhodě obchodu a vede ke zvolenému cíli.
Keywords: marketingový výzkum; marketingový cíl; konkurenční výhoda; situační analýza; marketingová strategie
Thesis title: Marketing strategy of SLUSNY
Author: Kroutil, Václav
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Jozíf, Richard
Thesis language: Česky
Abstract:
This Master's Thesis follows up creation of marketing strategy of SLUSNY shop. The author, is actively participating in the leading of the company. The Thesis is based on data received from situation analysis of SLUSNY's microenvironment, macroenvironment and from marketing research. The situation analysis contains several marketing analysis means used in business practice. According to founded data, the author is generating suitable marketing strategy for SLUSNY shop. The goal of the Thesis is to create marketing strategy, which is logically connected to obtained data, is based on competition advantage and can lead company to its goal.
Keywords: marketing research; marketing goal; competition advantage; situation analysis; marketing strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 5. 2014
Date of submission: 30. 4. 2015
Date of defense: 10. 6. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/47908/podrobnosti

Files for download

    Last update: