The Brand building of Hudson Global Resources

Thesis title: Budování značky Hudson Global Resources
Author: Šamšulová, Kristýna
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Svobodová, Jolana
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou značky Hudson personálně-poradenské společnosti Hudson Global Resources s.r.o. a jejím budováním na českém trhu. Cílem práce je pomocí vlastního výzkumu zjistit, jaké je vnímání značky klienty společnosti, a navrhnout strategii značky Hudson. Dále posoudit, které nástroje budování značky by měla společnost používat.
Keywords: značka; budování značky; Hudson; personálně-poradenská společnost; B2B
Thesis title: The Brand building of Hudson Global Resources
Author: Šamšulová, Kristýna
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Svobodová, Jolana
Thesis language: Česky
Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is Hudson brand building of the recruitment company Hudson Global Resources s.r.o. in Czech market. The aim of the thesis is to define according my own research the Hudson brand perception by clients of the company and propose a Hudson brand strategy and also to evalute which brand management tool the company should use.
Keywords: brand building; Hudson; B2B; brand strategy; brand

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 6. 2014
Date of submission: 1. 5. 2015
Date of defense: 3. 6. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/48454/podrobnosti

Files for download

    Last update: