Marketing communication of Timo, s.r.o

Thesis title: Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o
Author: Štěpánková, Jana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce "Marketingová komunikace společnosti Timo, s.r.o." se zaměřuje na rozbor trhu spodního prádla v České republice s důrazem na společnost Timo, s.r.o. Podrobně se věnuje marketingovému mixu společnosti, tedy nabízenému produktovému sortimentu, cenové úrovni a distribuci. Těžiště práce pak spočívá v analýze stávajících komunikačních aktivit využívaných společností v současné době. Cílem práce je zmapovat jednotlivé nástroje a za pomoci dotazníkového šetření mezi zákaznicemi společnosti navrhnout doporučení, která by mohla vést ke zlepšení komunikace směrem ke koncovým zákaznicím.
Keywords: marketingový mix; marketingová komunikace; Timo s.r.o; trh spodního prádla v ČR
Thesis title: Marketing communication of Timo, s.r.o
Author: Štěpánková, Jana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
The master thesis "Marketing communication of Timo, s.r.o." focuses on analysis of the women underwear market in the Czech Republic emphasizing Czech company Timo, s.r.o. It devotes to the marketing mix of the company in detail, namely to the product mix, price level and distribution activities. The core of the thesis consists in the analysis of the current communication activities used by the company. The aim of the thesis is to map respective tools currently used and to suggest recommendations based on a questionnaire survey conducted among customers of the company. Those findings could possibly lead to improvements in the current communication towards ending customers.
Keywords: marketing communication; marketing mix; Timo s.r.o; underwear market in the Czech Republic

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 6. 2013
Date of submission: 1. 9. 2014
Date of defense: 4. 6. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/43438/podrobnosti

Files for download

    Last update: