-

Thesis title: Etika komuninakce prodejních zájezdů
Author: Ježková, Slávka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Král, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zaměřuje na hodnocení legislativní a etické problematiky komunikace prodejních zájezdů. Obsahuje stručnou historii přímého prodeje v ČR, hodnocení prodejních zájezdů - pozvánky, prodejní triky při prodeji, konkrétní příklady přímého prodeje na společnostech BECK a Tupperware. Část práce je dále věnována pravidlům Asociace přímého prodeje a spotřební politice v EU a ČR vztahující se k prodejním zájezdům.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 12. 2007
Date of submission: 12. 12. 2007
Date of defense: 17. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7260/podrobnosti

Files for download

    Last update: