-

Thesis title: Kreativní využití jednotlivých media typů při mediálním plánování
Author: Preuhslerová, Monika
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Babický, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce analyzuje možnosti, které nabízí český trh reklamním zadavatelům vyvíjejícím tlak na kreativitu jak na mediální, tak na kreativní agentury. Práce se také zabývá otázkami, zda je nutné být vždy a za každou cenu kreativní a jaká kreativita je efektivní. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány možnostem konkrétních media typů včetně analýzy obecné situace na českém trhu.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 12. 2007
Date of submission: 12. 12. 2007
Date of defense: 24. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7261/podrobnosti

Files for download

    Last update: