-

Thesis title: Doporučovatelé v reklamě
Author: Záhorka, Marek
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Jindra, Josef
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na jednotlivé typy doporučovatelů vyskytující se v reklamních sděleních a způsobu jejich zapojení. Dále se zabývá reklamou s doporučovatelem, která je v rozporu s kodexem reklamy. Zároveň je zde nastíněn proces zapojení známé osobnosti do reklamy. Poslední část práce je věnována obsahové analýze tištěných reklamních sdělení s doporučovateli ve vybraných titulech.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 12. 2007
Date of submission: 13. 12. 2007
Date of defense: 28. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7274/podrobnosti

Files for download

    Last update: