-

Thesis title: Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Author: Švejda, Denis
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Vlček, Radim
Opponents: Heřman, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Metodologie výpočtu hodnoty pro zákazníka marketingovým, inovačním a univerzálním přístupem. Zvýraznění jejich předností i nedokonalostí. V praktické části vystoupí do popředí výhody i nevýhody při zjišťování potřebných informací, rozdílných u různých přístupů měření hodnoty pro zákazníka. Bakalářská práce je určena všem, kteří stojí na rozcestí při vnímání hodnoty, při snaze najít konkurenční výhodu a při hledání takového pojetí, které by bylo schopno odpovědět na všechny jejich otázky týkající se hodnoty pro zákazníka.
Keywords: univerzální; inovační; marketingový; zákazník; hodnota

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 12. 2007
Date of submission: 13. 12. 2007
Date of defense: 23. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7288/podrobnosti

Files for download

    Last update: