-

Thesis title: Analýza marketingové strategie značky Telka
Author: Titlbachová, Klára
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Bojdová, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Telka společnosti Opavia-LU. Teoretická část shrnuje poznatky o strategickém řízení, nástrojích marketingu a budování hodnoty značky. Aplikační část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí značky Telka, dále analýzu marketingové strategie do roku 2007 a důvody její neúčinnosti. Na základě výsledků spotřebitelského výzkumu je sestavena nová marketingová strategie značky, která je v roce 2007 implementována.
Keywords: strategické řízení značky; Opavia; značka; marketingová strategie; brand management; marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 12. 2007
Date of submission: 13. 12. 2007
Date of defense: 5. 2. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7302/podrobnosti

Files for download

    Last update: