Analysis of the Communication Strategy of Hervis Sport a móda s.r.o

Thesis title: Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o
Author: Hronová, Blanka
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Chylíková, Hana
Opponents: Marčenková, Natálie
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií společnosti Hervis sport a móda s. r. o. První část práce by měla poskytnout teoretický rámec k marketingové komunikaci, vysvětlit pojmy jako je marketingový proces řízení, marketingový mix, komunikační mix a nové trendy v komunikaci. Cílem této práce je na základě analýzy současné komunikace společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. a výsledků dotazníkového šetření navrhnout novou komunikační strategii. Součástí páce je charakteristika společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. z pohledu její historie, zastoupení ve světě, současného marketingového mixu a vymezení její konkurence.
Keywords: Databáze Anopress; Nové trendy v komunikaci; Analýza mediální publicity; Komunikační proces; Marketingová komunikace; Hervis Sport a móda s. r. o.; Komunikační mix
Thesis title: Analysis of the Communication Strategy of Hervis Sport a móda s.r.o
Author: Hronová, Blanka
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Chylíková, Hana
Opponents: Marčenková, Natálie
Thesis language: Česky
Abstract:
This final thesis deals with the communication strategy of Hervis Sport a móda s. r. o. The first part provides a theoretical framework for marketing communication, explains concepts such as marketing process management, marketing mix, communication mix and new trends in communication. The aim of this thesis is to suggest a new communication strategy based on analysis of current communication of Hervis and results of conducted survey. Description of Hervis is included in terms of its history, the international presence of Hervis subsidiaries, the contemporary marketing mix and the identification of Hervis' competitors.
Keywords: Anopress Database; Communication Mix; Marketing Communication; New Trends in Communication; Analysis of Media Publicity; Hervis Sport a móda s. r. o.; Communication Process

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 6. 2013
Date of submission: 30. 4. 2014
Date of defense: 23. 6. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/43367/podrobnosti

Files for download

    Last update: