Computer tools for customer acquisition

Thesis title: Počítačové nástroje pro získávání klientů
Author: Terletska, Svitlana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Topolová, Ivana
Opponents: Koubalíková, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je na základě skutečné společnosti a reálných dat stanovit počítačové nástroje, které jsou nejúčinnější pro hledání nových zákazníků. CRM systém byl použit jako nástroj ke stanovení výsledků a kalkulaci konverzního poměru pro danou společnost. Tato bakalářská práce je zaměřená na teoretické a praktické zpracování otázky. Závěr obsahuje shrnutí celé práce a doporučení autora pro danou společnost.
Keywords: Webové stránky; CRM systém; Skype; Landing-page; Konverzní poměr; Sociální sítě
Thesis title: Computer tools for customer acquisition
Author: Terletska, Svitlana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Topolová, Ivana
Opponents: Koubalíková, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Based on real company and real data the aim of this work is to establish computer tools that are most effective for new customers acquisition. CRM system has been used as a tool to determine the results and calculate the sales funnel of the company. This bachelor work is focused on theoretical and practical processing issues. Conclusion contains a summary of the work and the author's recommendations for the company.
Keywords: Landing-page; CRM system; Sales funnel; Web page; Social sites; Skype

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 10. 2013
Date of submission: 1. 5. 2015
Date of defense: 2. 6. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/44482/podrobnosti

Files for download

    Last update: