-

Thesis title: Firemní web jako nástroj marketingu
Author: Trešlová, Hana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Stříteský, Václav
Opponents: Benetka, Miroslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce ukazuje na příkladu konkrétní společnosti zásady a postupy, nutné marketingové analýzy, které je potřeba realizovat při návrhu webové prezentace tak, aby splňovala požadavek na představení firmy s důrazem a orientací na marketingovou podporu prodeje.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 12. 2007
Date of submission: 16. 12. 2007
Date of defense: 6. 2. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7346/podrobnosti

Files for download

    Last update: