-

Thesis title: Reklamní kampaně na internetu
Author: Bludská, Kateřina
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Stříteský, Václav
Opponents: Škardová, Miroslava
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, správa i optimalizace reklamní kampaně v těchto dvou druzích internetové reklamy. Práce poskytuje jak pohled teoretický, tak zahrnuje i praktické zkušennosti z oboru. V závěru práce je nastíněna možná interakce těchto dvou druhů online reklamy.
Keywords: affiliate marketing; online marketing; internetový marketing; PPC marketing; marketing ve vyhledávačích; reklama ve vyhledávačích; pay-per-click kampaň; pay-per-click; PPC reklamní kampaň; shopping comparison; pay-per-click reklama; internetová reklama; online reklama; internetové srovanávače cen; srovnávače cen; vyhledávače cen; reklama ve srovnávačích cen; PPC reklama; reklamní kampaně na internetu

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 12. 2007
Date of submission: 16. 12. 2007
Date of defense: 6. 2. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7360/podrobnosti

Files for download

    Last update: