-

Thesis title: Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice
Author: Solnička, Martin
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Mrázová, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se rozhodl nahlédnout blíže na problematiku věrnosti zákazníků konkrétní značce. Cílem této práce je provést segmentaci zákaznické základny ČMSS a navrhnout opatření vedoucí k posílení této zákaznické základny. Rozdělení zákazníků je provedeno pomocí výzkumného nástroje PRETORIAN. Ten umožňuje měřit nejen loajalitu značky vyjádřenou preferencí, ale především dlouhodobé postoje ke značce a postoje k jejím konkurentům.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 12. 2007
Date of submission: 16. 12. 2007
Date of defense: 24. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7364/podrobnosti

Files for download

    Last update: