-

Thesis title: Analýza komunikačního mixu České pojišťovny, a.s
Author: Hlávková, Petra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Proroková, Andrea
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce analyzuje vývoj výdajů na propagaci na celém trhu, v segmentu pojišťoven a jedničky na pojistném trhu ? České pojišťovny. Je zanalyzován mediální mix této společnosti a posouzeny starší reklamní kampaně a nová kampaň ze září roku 2007 v kontextu s komunikačními cíli společnosti. V závěru jsou uvedena doporučení pro optimalizaci mediálního mixu.
Keywords: Česká pojišťovna; propagace; mediální mix; komunikační mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 12. 2007
Date of submission: 17. 12. 2007
Date of defense: 6. 2. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7377/podrobnosti

Files for download

    Last update: