-

Thesis title: Analýza marketingového mixu společnosti Glaverbel Czech a.s
Author: Nedbal, Lukáš
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Řeholová, Štěpánka
Thesis language: Česky
Abstract:
Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů největšího výrobce plochého skla ve střední a východní Evropě. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky týkající se významu jednotlivých marketingových nástrojů na průmyslovém trhu. Z toho vychází praktická část, v níž dochází k hodnocení konkrétních marketingových činností vybraného podniku. Práce obsahuje i řadu doporučení, jak zefektivnit stávající marketingový mix. Hlavním cílem je podat informace o přednostech a nedostatcích marketingového mixu tohoto velkého průmyslového podniku.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 12. 2007
Date of submission: 17. 12. 2007
Date of defense: 28. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7386/podrobnosti

Files for download

    Last update: