-

Thesis title: Marketingová analýza hotelu Andel`s Prague
Author: Jonáš, Libor
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Pillmayerová, Jarmila
Opponents: Novák, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce je rozdělena do dvou navazujících částí. V první teoretické části jsou shrnuty základy, na kterých jsou marketing a marketingová strategie v cestovním ruchu vystavěny. V následující analytické části se pak teorie stala základem praktické analýzy marketingové strategie hotelu andel`s Prague. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány situační analýze, segmentaci poptávky, marketingovému mixu cestovního ruchu a doplňujícími návrhy.
Keywords: kongresová turistika; segmentace hostů; marketingová situační analýza; design hotel; cestovní ruch; marketingová analýza

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 22. 8. 2006
Date of submission: 22. 8. 2006
Date of defense: 11. 9. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3477/podrobnosti

Files for download

    Last update: